fbpx

Kundekommunikasjon

Det å kommunisere med sine kunder er noe av det viktigste en bedrift gjør. Det er i samtale med kunden bedriften skaper inntekter og vekst. Dialogen med kunden skaper grunnlaget for kunderelasjonen og hvordan denne gjennomføres er avgjørende for hvor god relasjonen blir.

Inspiration posts

9 regler for et lykkelig liv

9 regler for et lykkelig liv

I disse koronatider møter vi flere utfordringer enn det vi i normale fall ville ha gjort. Så hvordan skal vi skape et lykkelig liv i slike tider?

Seks prinsipper for å drive påvirkning

Seks prinsipper for å drive påvirkning

Robert Cialdini, professor i psykologi og markedsføring ved Arizona State University, omtalte sine seks “Weapons of Influence” i boken «Influence: The Psychology of Persuasion.»

Forhandlingsteknikk: 5 tips for suksess

Forhandlingsteknikk: 5 tips for suksess

Forhandlingsteknikk handler om alt fra å ta kontroll over egne følelser til konsekvensutredning på motpartens vegne. Slik kan du oppnå suksess i forhandlingene og vende et nei til et ja.

Hvordan bygge nettverk?

Hvordan bygge nettverk?

Hvordan bygge nettverk? Nettverksbygging er en viktig nøkkel for å lykkes. Uten et godt nettverk blir veien til suksess lang, ensom og tung å gå. Her får du 10 gode råd til hvordan du kan bli en del av et nettverk.

5 ting folk gjør feil i kommunikasjon med andre

5 ting folk gjør feil i kommunikasjon med andre

Kommunikasjon med andre mennesker kan ofte by på utfordringer. Det er ikke alltid at mottaker oppfatter vårt budskap på den måten vi ønsket at de skulle gjøre det. Her beskrives 5 ting folk gjør feil når de kommuniserer med andre personer.

Følg oss på Facebook!

Besøksadresse

Oppover
Business Lillestrøm
Storgata 7
2000 Lillestrøm

Kontaktinformasjon
Telefon: +47 934 62 003
E-post: post@oppover.no

Besøksadresse
Business Lillestrøm
Storgata 7
2000 Lillestrøm

Postadresse
Oppover
Bjørn Skovli
Skillebekkstien 5
2020 Skedsmokorset